Notice: Undefined index: etapliusAdmin in /home/alfa/subdomains/etaplius/straipsnisDESKTOP.php on line 3
ETAPLIUS - Kodėl internetinio „Ukmergės butų ūkis“ tinklapio puslapyje nurodyti tik du kontaktiniai telefono numeriai?
REDAKCIJA REKOMENDUOJA
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
Aktualijos2020 m. Vasario 14 d. 13:12

Kodėl internetinio „Ukmergės butų ūkis“ tinklapio puslapyje nurodyti tik du kontaktiniai telefono numeriai?

Vilnius

UAB "Ukmergės butų ūkis" vadinamo skambučių centro darbuotoja Ieva Paškevičiūtė kasdien sulaukianti po keliasdešimt telefono skambučių iš įmonės klientų dėl įvairių užklausų, problemų, užsakymų, gedimų ir t.t.

Reporteris SkaistėŠaltinis: Etaplius.lt


117928

Kodėl internetinio UAB „Ukmergės butų ūkis“ tinklapio pagrindiniame puslapyje yra nurodyti tik du kontaktiniai telefono numeriai? Šis klausimas kyla ne vienam šios įmonės klientui - įmonės paslaugomis besinaudojančiam Ukmergės miesto gyventojui. Atsakymo į šį klausimą ieškojo ir naujasis UAB „Ukmergės butų ūkis“ vadovas Raimondas Baltaduonis, besiruošdamas atrankai į šias pareigas.

„Dabar jau viską pats žinau, tad kreipiuosi į gyventojus norėdamas paaiškinti esamą padėtį: paskambinus šiais dviem įmonės skambučių centro telefono numeriais: 8 340 65233 arba 8603 03144, galima sužinoti informaciją apie visas bendrovės „Ukmergės butų ūkis“ teikiamas paslaugas arba išsikviesti avarinę tarnybą.

Darbo metu skambučius priima ir juos registruoja, taip pat gyventojus konsultuoja atsakingas įmonės administracijos darbuotojas, o po darbo valandų, savaitgaliais ar švenčių dienomis skambučiai yra nukreipiami įmonės avarinės tarnybos darbuotojui. Jis „čia ir dabar“ reaguoja į gautą kreipimąsi nutikus bėdai – dėl prakiurusio vamzdžio, užsikišusios kanalizacijos, dingusios elektros, sugedusios skalbyklės ar kitų meistro į namus paslaugų“, - sakė R. Baltaduonis.

Pasak direktoriaus, ši tvarka leidžia efektyviau valdyti gyventojų skundus bei paslaugų užsakymus. Į visus gyventojų klausimus stengiamasi atsakyti iškart, o jei to padaryti nėra galimybės – apie problemą informuojami įmonės atsakingi asmenys, kurie, viską išsiaiškinę, pateikia atsakymą per kuo trumpesnį laiką. Visi paklausimai bei atsakymai yra fiksuojami informacinėje įmonės sistemoje ir tai leidžia įmonės vadovybei stebėti procesų eigą bei vykdymo terminus.



REDAKCIJA REKOMENDUOJA