Angle down Atgal

Keliaujant – speciali mankšta

Šiuolaikinis žmogus nemažą gyvenimo dalį praleidžia keliaudamas. Tačiau bet kokia kelionė vargina. Ypač kamuoja ilgas skridimas, važiavimas autobusu, traukiniu. Tuomet tenka ilgai sėdėti vienoje pozoje, veikiant vibracijai, nekomfortiškam šildymui, triukšmui ir pan.

Vibracija, šiluma, mažas raumenų bei kvėpavimo aktyvumas gana greitai atsiliepia kraujo apytakai. Todėl keleiviams, ypač moterims, patariama kartkartėmis įjungti šią raumenų pompą:

  1. Lenkite ir tieskite pėdas pakaitomis, giliai kvėpuodami per nosį.
  2. Lenkite ir tieskite pėdas kartu. Giliai įkvėpdami per nosį, pėdas kelkite aukštyn. Iškvėpdami jas ištieskite.
  3. Įkvėpdami pėdas suglauskite. Iškvėpdami – skėskite.
  4. Rankomis braukykite blauzdas. Masažo judesiai iš apačios aukštyn padeda išvaryti kraują iš poodinių venų,

Yannic Laderach nuotr.
Yannic Laderach nuotr.

Galvos sukinėjimas išjudina kaklo bei nugaros raumenis ir atpalaiduoja juos nuo įtempimo. Rekomenduojami šie pratimai:

  1. Sukite galvą ratu tai į dešinę, tai į kairę pusę, kvėpuodami per nosį.
  2. Įkvėpdami tieskite kaklą ir kelkite smakrą aukštyn. Iškvėpdami kaklą sulenkite.

Rankų pratimai mankština ne tik rankų, bet ir pečių, krūtinės, nugaros raumenis:

  1. Įremkite kairės rankos pirštų galus ant dešinės rankos nagų. Tieskite dešinės rankos pirštus, energingai priešinantis kairiesiems. Pakeiskite rankų vaidmenis.
  2. Stipriai suimkite dešinį riešą kaire ranka. Dešinei priešinantis, sukite jos riešą kaire ranka. Pakeiskite rankų vaidmenis.
  3. Gniaužykite teniso kamuoliuką arba popieriaus gniūžtę, trintuką tai dešine, tai kaire ranka.

Ilgiau sėdint, būtini ir pilvo įtraukimai. Jie normalizuoja virškinimo bei kvėpavimo organų darbą. Rekomenduojama atlikti pilvo įtraukimus serijomis po 20-50 kartų.

„Etaplius“ informacija

comment Skaitytojų komentarai (0)

Taip pat skaitykite