REDAKCIJA REKOMENDUOJA
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
Verslas2017 m. Rugsėjo 19 d. 17:32

Keleivių teisių gynėjai: skrydžiai atšaukiami, o „Ryanair” ignoruoja klientus

Vilnius

Budintis BudėtojasŠaltinis: Etaplius.lt


14934

Pigių skrydžių bendrovė „Ryanair“ per ateinančias 6 savaites atšauks nuo 1680 iki 2100 skrydžių, taip sujaukdama apie 400 tūkst. keleivių planus. Tai, keleivių teisių gynėjų „Skycop” vadovo Mariaus Stonkaus teigimu, iš bendrovės pareikalaus papildomų 53 mln. eurų vien kompensacijoms.

„Šis „Ryanair“ žingsnis oro linijai turėtų papildomai kainuoti apie 53 mln. eurų kompensacijų. Kadangi oro linija pati neinformuoja savo klientų apie galimybę ją gauti, išmokėtų kompensacijų skaičius priklausys nuo pačių nukentėjusiųjų. Priklausomai nuo to, ar keleiviai buvo informuoti iš anksto apie atšauktą skrydį ir planuoto skrydžio atstumo, sutrikdytų skrydžių bilietų savininkai gali atgauti iki 600 eurų siekiančias sumas“, - sakė M. Stonkus.

Dėl „Ryanair“ personalo valdymo ir strategijos klaidų nukentėję keleiviai skundžiasi oro bendrovės abejingumu. Sekti pranešimus savo asmeniniuose el. paštuose raginanti „Ryanair“ neatsako į nukentėjusiųjų skundus, o po 2 ar 3 dienų siūlomi alternatyvūs skrydžiai skamba kaip pasityčiojimas.

Pasak „Skycop” vadovo, panašu, kad žemas kainas užtikrinanti „Ryanair“ už tą pačią kainą siūlo ir žemos kokybės klientų aptarnavimą. Remiantis Jungtinės Karalystės vartotojų asociacijos „Which?“ statistika, „Ryanair“ - viena iš mažiausiai dėmesio į savo klientų skundus kreipiančių oro linijų. Praėjusių metų asociacijos tyrime skelbiama, kad „Ryanair“ neteisėtai atmetė net 77 proc. visų jiems pareikštų skundų. Viena iš daugiausiai kompensacijų neišmokėjusių skrydžio bendrovių Europoje stebina ir kitais savo pareiškimais.

Pati skrydžių bendrovė savo internetinėje svetainėje nuo atšauktų skrydžių nukentėjusiems keleiviams siūlo du sprendimus: pinigų už bilietus grąžinimą arba galimybę pasirinkti kitą skrydį. Tiesa, apie papildomą kompensaciją neužsimenama. Nepriklausomai nuo to, kokį variantą pasirenka keleivis, remiantis ES įstatymais kiekvienam nukentėjusiajam nuo atšaukto, perpildyto ar vėluojančio skrydžio priklauso ir iki 600 eurų siekianti kompensacija. Kadangi „Ryanair“ skrydžiai atšaukiami dėl pačios bendrovės kaltės, kompensaciją galės atgauti visi keleiviai, kurie apie skrydžio atšaukimą buvo ar bus informuoti likus mažiau nei 14 dienų iki jo.

Iš pradžių tikinusi, kad skrydžiai atšaukiami siekiant pagerinti jų punktualumą, „Ryanair“, galiausiai, prisipažino, kad tikroji priežastis - tai netinkamai suplanuotos darbuotojų atostogos.

ELTA



REDAKCIJA REKOMENDUOJA