Kaunui tapus pagrindiniais šalies oro vartais, išaugo miesto viešbučių užimtumas

Kaunas
Budintis Budėtojas Etaplius žurnalistas
Šaltinis:  Etaplius.lt

Keturis kartus Kauno oro uoste, prieš 10 dienų tapusiame pagrindiniais Lietuvos oro vartais, išaugęs keleivių srautas ir su tuo susiję infrastruktūros pokyčiai nesukėlė jokių problemų. Priešingai - Kaunas sulaukia teigiamų atsiliepimų, o žmonių suaktyvėjimas jaučiamas ne vien oro uoste, bet ir visame mieste.

Tai liudija ir beveik visiškai užimti miesto viešbučiai. Apgyvendinimo paslaugų sektoriuje pastarosios kelios savaitės pranoko net gana optimistiškus išankstinius lūkesčius. Tam, anot Kauno miesto savivaldybės atstovo Tomo Jarusevičiaus, pasitarnavo ir visą parą iš oro uosto iki Kauno geležinkelio stoties nuolat kursuojantis 29 maršruto autobusas, kurio grafikas operatyviai koreguojamas atsižvelgiant į informaciją apie vėluojančius skrydžius.

Daugiau kaip 10 tūkst. keleivių per dieną nuo liepos 14-osios aptarnaujantis Kauno oro uostas, regis, išsklaidė abejones: su darbo krūviu susitvarkyti pavyksta. Prie to prisideda ir savanoriai.

„Šie geranoriški žmonės - Kauno sutelktas jaunimas. Pajėgos plečiasi, atsiranda vis daugiau norinčiųjų prisidėti prie tokios savanoriškos iniciatyvos. Net patys oro uosto administracijos vadovai mielai dalyvauja bei išvien su savanoriais padeda koordinuoti gerokai suaktyvėjusį veiksmą. Atmosfera tikrai gera. Visi drauge siekiame, kad kiekvienas čia apsilankęs svečias norėtų vėl sugrįžti į Kauną ir pažinti mūsų miestą dar iš arčiau, galbūt net 2022-aisiais, kaip Europos kultūros sostinę“, - kalbėjo Kauno miesto mero pavaduotojas Simonas Kairys.

Pasak S. Kairio, Kauno miesto savivaldybė nuolat seka situaciją, kad laiku priimtų būtinus sprendimus. Kol kas su išbandymu pavyksta susidoroti sklandžiai. Apie tai liudija ir teigiami keleivių atsiliepimai bei pozityvūs vertinimai viešoje erdvėje. Beje, keleiviai pastebi, kad net pasienio kontrolės procedūros nuo šiol čia vyksta kur kas sparčiau.

„Kai oro uoste nelieka tų visų chaotiškų procesų, keleiviai nejaučia jokios papildomos įtampos, atitinkamai ir bendras įspūdis apie miestą išlieka daug malonesnis, kad ir kokia trumpa viešnagė čia būtų buvusi. Jei anksčiau išties sulaukdavome signalų dėl vienokių ar kitokių oro uosto trūkumų, tai pastarosiomis dienomis mus pasiekia tik geri atsiliepimai. Akivaizdu, kad visos atsakingos institucijos pasitempė, šiam svarbiam etapui pasiruošė iš peties. Tai itin svarbu ne vien Kaunui, bet ir visai Lietuvai. Pasigirdo netgi prašymų, kad Kaunas ir toliau išliktų pagrindiniu šalies oro uostu“, - šyptelėjo S. Kairys.

Šis vadinamasis „aukso mėnuo“, planuojama, tęsis iki rugpjūčio 17 dienos, kai bus baigta Vilniaus oro uosto pakilimo tako rekonstrukcija. Tačiau Kauno miesto vadovai jau dabar užsimena, kad tuo viskas nesibaigs. Prognozuojama, kad Kauno oro uoste atsiras daugiau skrydžių kompanijų, todėl miestas taps dar geriau pasiekiamas.