Angle down Atgal

Kauno savivaldybėje puoselėjami naujo tilto per Nevėžį Kauno rajone bei kelio Jurbarko link tiesimo planai

Kad būtų užtikrintas saugus, sklandus eismas ir greitas Kauno susisiekimas su užmiesčiu, svarstomos galimybės statyti naują tiltą per Nevėžį ir tiesti kitą kelią Jurbarko link.

Miesto savivaldybė skelbia, kad vaizdingą Nemuno ir Nevėžio santaką Raudondvario plento gale pėstieji ir dviratininkai netrukus galės pasiekti dar patogiau. Ties Žemaisiais Kaniūkais savavališkus pylimus abipus kelio sulyginus su žeme, vietoj jų bus įrengti platūs šaligatviai. Kitas klausimas – sklandus automobilių judėjimas.

Naujasis aplinkkelis ir tiltas ne tik sujungtų Kauno miestą bei Kauno rajoną, bet ir dar labiau prieinamu, matomu padarytų unikalų gamtos kampelį – Nemuno ir Nevėžio santaką. „Raudondvario tiltas nebeatitinka šiandieninio transporto apkrovimo, o pačiame Raudondvaryje žmonės priversti kvėpuoti daugybės pro šalį pravažiuojančių automobilių teršiamu oru. Deja, Kauno rajono savivaldybė mieliau puikuojasi turistų traukos objektu – vietos dvaru, bet iki šiol nesiėmė jokių realių veiksmų dėl pačių gyventojų, kad atsirastų aplinkkelis. Todėl iniciatyvos imamės mes, svarstydami tokias galimybes. Tereikia išspręsti formalumus, nes kol kas anapus Nevėžio – ne Kauno miesto savivaldybės teritorija“, – teigė Kauno miesto savivaldybės meras Visvaldas Matijošaitis.

Pasak jo, sprendimas buvo surastas daugiau kaip prieš dešimtmetį, bet iki šiol gulėjo nepelnytai pamirštas. Paraleliai senajam Raudondvario tiltui, už kelių šimtų metrų Nemuno link, Kauno bendrajame plane numatytas naujas tiltas per Nevėžį ir kelias, nukreipiantis transporto srautus nuo gyvenamųjų vietovių ir iškart už Raudondvario „įsikertantis“ į dabartinį 141-ąjį kelią Kaunas–Jurbarkas–Šilutė–Klaipėda. Atsiradus naujajam, senasis tiltas liktų tarnauti tik Raudondvario ir aplinkinių gyventojų poreikiams.

Kauno miesto vadovai neabejoja, kad Raudondvario, Kulautuvos ar Vilkijos miestelių bei apylinkių (Kauno rajono savivaldybės teritorijoje) gyventojai pritars, jog senasis K. Veverskio tiltas ir per jį einantis dviejų eismo juostų kelias nepritaikyti gerokai išaugusiems šių dienų transporto srautams. Čia ne tik formuojasi spūstys, bet ir dažnai kyla eismo nelaimės.

Miesto savivaldybės atstovės Aušrinės Vaščėgaitės teigimu, su Lampėdžio ežeru besiribojančioje Kauno teritorijoje pernai buvo išvalyti šabakštynai ir invazinių rūšių augalai. Čia įrengti pėstiesiems ir dviratininkams skirti takai bei apžvalgos aikštelės, tad atsinaujinusi laisvalaikio erdvė tapo atvira visiems kauniečiams ir miesto svečiams.

Kauno miesto savivaldybės pranešime teigiama, kad platinti prieš beveik 70 metų statytą tiltą neįmanoma dėl geografinės padėties: toliau kelias į Raudondvarį kyla į kalną, o čia pat šlaite – senos kapinės. Taigi dabar visas automobilių srautas priverstas vykti pro Raudondvarį, taip didinant gyvenvietės oro užterštumą bei keliant pavojų pėstiesiems.

ELTA

comment Skaitytojų komentarai (0)

Taip pat skaitykite