REDAKCIJA REKOMENDUOJA
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
Jaunimas2017 m. Gegužės 3 d. 13:03

Kauno rajone - moksleivių inovatyvumą skatinantis projektas

Klaipėda

Budintis BudėtojasŠaltinis: Etaplius.lt


1446

Iki gruodžio tęsis šį pavasarį Kauno rajono savivaldybės viešojoje bibliotekoje ir 6 jos padaliniuose - Domeikavos, Ežerėlio, Lapių, Zapyškio, Ringaudų ir Piliuonos bibliotekose pradėtas projektas „Inovacijų keliu: atrask, išbandyk ir tobulėk“. Dalis jam reikalingų lėšų gauta laimėjus Lietuvos kultūros tarybos skelbtą konkursą.

Pagrindinis projekto tikslas, kaip teigia rajono savivaldybės viešosios bibliotekos vyr. bibliotekininkė Regina Vasauskaitė, - ugdyti ir tobulinti moksleivių technologines, iniciatyvumo, kūrybiškumo ir pilietiškumo kompetencijas, plėtojant teikiamas bei kuriant naujas inovatyvias edukacines paslaugas bibliotekose.

Moksleivius ypač džiugina galimybė dalyvauti regioninėse ir tarpbibliotekinėse robotų varžybose. Galima teigti, kad „Lego robotikos“ užsiėmimai Kauno rajono savivaldybės viešojoje bibliotekoje tapo vienu mėgstamiausių vaikų ir jaunimo laisvalaikio užsiėmimu. Mokslininkai teigia, kad žaidimu paremtas mokymasis šiuo metu yra vienas populiariausių metodų.

Didžiulio moksleivių susidomėjimo sulaukę „Lego robotikos“ užsiėmimai, prasidėję 2015 metais su nacionalinės Martyno Mažvydo bibliotekos inicijuotu projektu „Bibliotekos pažangai 2“ ir Kultūros ministerijos iš dalies finansuotu projektu „Moksleivių bendrųjų kompetencijų ugdymas Kauno rajono bibliotekose ir mokyklose panaudojant informacines technologijas“, sėkmingai tęsiami ir plėtojami. Projekto „Inovacijų keliu: atrask, išbandyk ir tobulėk“ dėka „Lego robotikos“ užsiėmimuose dalyvaujantys moksleiviai turi galimybę išbandyti kitos rūšies robotukus ir patobulinti programavimo įgūdžius, išmokti naujos programavimo kalbos.

Anot organizatorių, „įgyvendinant projektą „Inovacijų keliu: atrask, išbandyk ir tobulėk“, moksleiviai kviečiami ir į naujus edukacinius užsiėmimus, susijusius su pažintiniais bei kūrybiniais žaidimais „Minecraft“ ir „Actionbound“. Pastarojo žaidimo pagrindinis tikslas, - naudojantis išmaniaisiais telefonais ar planšetiniais kompiuteriais, keliauti realiame pasaulyje po tam tikras vietoves ir atrasti jose paslėptus lobius. Šiuo edukaciniu žaidimu moksleiviai skatinami interaktyviu būdu pažinti savo kraštą, jo istoriją ir pakeliauti po žymias Garliavos vietoves. Sumanūs, itin išradingi moksleiviai turi galimybę patys sukurti savo maršrutus.

„Minecraft“ - tai atviro žanro trimatis kompiuterinis žaidimas, nepasižymintis šiandienos žaidimams įprasta grafika ar efektais, o koncentruotas į pačią idėją. Žaidimo dalyviai gali statyti įvairias konstrukcijas trimatėje erdvėje, kurti virtualius pasaulius, dalyvauti turnyruose ir tarpusavyje varžytis dėl geriausio žaidėjo titulo. Atkuriant miestus, istorinius pastatus, nagrinėjant kraštotyros objektus ar kuriant ateities aplinkos vizijas, ne tik skatinamas vaikų kūrybiškumas, bet ir ugdomos jų pažinimo ir pilietiškumo kompetencijos.

Edukaciniai užsiėmimai bibliotekoje yra nemokami, skelbia Kauno rajono savivaldybė.

ELTA



REDAKCIJA REKOMENDUOJA