Angle down Atgal

Karantinas išskiria, istorijos suartina: StorysellingLab parduodančių istorijų klubas

Šiandien pas mus svečiuojasi Gintaras Ignatavičius, pardavimų treneris ir pirmojo Lietuvoje parduodančių istorijų klubo įkūrėjas. Išgirdus Gintarą kalbant, nesunku patikėti jo pasakojama istorija, tačiau Gintaras tikina, kad įgimta charizma čia nėra kertinis elementas - gerą ir parduodančią istoriją savo verslui gali sukonstruoti visi. Kaip gimė istorijų kalvė, kuriai nebaisi nei kalbėjimo baimė nei karantino sukurti barjerai, pasakoja pats Gintaras.

Sveiki Gintarai, malonu kad esate su mumis. Papasakokite prašau apie iniciatyvą StorysellingLab, kaip ji prasidėjo?

Trumpai, tai StorysellingLab yra pirmasis parduodančių istorijų klubas Lietuvoje. Pati idėja parduoti, kuriant ir panaudojant parduodančią istoriją, nėra nauja, naudodamasis ja jau daugiau kaip dešimt metų vedu mokymus didelių ir mažų įmonių vadovams ir pardavimo specialistams. Klubo naujumas slypi tame, kad ši informacija tampa labiau prieinama ir panaudojama, kas yra ypač aktualu tiek verslininkams, tiek pardavimo profesionalams, tikintiems nuolatinio tobulėjimo, o ne tik senų, laiko patikrintų (ir neslėpkime, kartais aplenktų) metodų nauda.

Kas yra StorysellingLab klubo nariai ir kam jis skirtas?

Mūsų nariai – tai verslininkai bei pardavimo profesionalai, kuriems aktualu savo dideliame ar mažame versle įdarbinti parduodančias istorijas ir taip savo verslui sukurti didesnį klientų srautą, sugeneruoti daugiau pardavimų bei įgyti išskirtinį konkurencinį pranašumą. Istorijos (su)jungia žmones ir padidina produktų bei paslaugų vertę.

Trumpai tariant, pas mus lankosi storyselling‘o entuziastai, siekiantys įvaldyti pardavimo meistrystę. Aš netyčia net sukūriau tam naują terminą, kurį kaip kažkuo pažįstamą labiausiai pamėgo verslininkai - ROS – Return on Stories (liet. Istorijų grąža) – daugiau pardavimų, daugiau naujų klientų, daugiau grąžos iš to, ką verslai šiaip ar taip jau turi, tik galbūt dar nėra sau susidėlioję – istorijos. O kol man niekas neparodė verslo, kuriam nereikia daugiau klientų, galiu sakyti, kad klubas skirtas visiems (juokiasi)?

Gintarai, o ką daryti verslininkams, kurie neturi istorijos?

Greičiausiai nieko, nes tokių žmonių ir verslų tiesiog nėra. Istorijos gali būti linksmesnės ar liūdnesnės, labiau ar mažiau intriguojančios, bet jos yra visada. Dažniausiai draugams žmonės pasakoja puikiausias istorijas, tačiau niekada nepagalvoja, kad tai gali būti puikus pardavimo įrankis.

Kita dalis žmonių, teigiančių, kad istorijos jų versle nėra, yra tie, kurie nėra susidūrę su parduodančios istorijos samprata ir nemoka jos konstruoti taip, kad ji vestų prie rezultato. Tokie žmonės savo istorijų dažniausiai neužsirašo ir vėliau jų nebepanaudoja, praleisdami galimybę pasinaudoti jų teikiama verte.

Mūsų klube visos šios negandos turi savo priešnuodžius - tai ir teorinės žinios, ir saugi jauki aplinka istorijai papasakoti, ir mentoriaus palaikymas kai jo prireikia.

Kodėl rinkotės tokį ne visai įprastą formatą? Juk daug pardavimų trenerių pasuko webinarų ir online mokymų keliu?

Nes taip įdomiau (juokiasi)! Webinarai tai vieno asmens monologas, o klubas – jau daug daugiau, tai ne tik vieta, kur aš galiu perteikti savo sukauptą patirtį, bet ir bendruomenė, renginiai ir dar daug visko, ko neleistų įprastesnis formatas.

Taip pat ir informacijos perteikimo kokybė klube įgauna visai naują dimensiją: išgirdęs vien teorinę medžiagą, tikrai parduodančios savo istorijos nesukursi. Kiekviena istorija kaip ir kiekvienas verslas yra unikali, jai sukurti reikia žinių kaip dėliojamos istorijos, ilgesnio ar trumpesnio „šlifavimo“, išmėginimo prieš auditoriją ir žinoma palaikančios bendruomenės grįžtamojo ryšio – ar ši istorija paliečia klausančiojo širdį. Mūsų tikslas čia ne tik suteikti žinias ir tobulėjimo galimybę, bet ir padėti išsinešti su savimi paruoštą verslo (produkto ar paslaugos, kliento ar asmeninę) istoriją, kurią bus galima panaudoti praktiškai.

Pakalbėkime apie aktualijas, greičiausiai visi verslai patyrė vienokių ar kitokių Covid-19 karantino sukeltų pasekmių, kaip ši netikėta pandemija palietė StorysellingLab veiklą?

Storyselling Lab gimė karantino įkarštyje, kitiems projektams sustojus, aš atradau laiko kūrybiškumui ir galutinai išgryninau StorysellingLab idėją. Visada vertinau gyvą ryšį ir bendravimą su auditorija, tačiau atsiradęs veiklos vakuumas leido pasitelkti kitas medijas, o pats klubo formatas, kai dalinamasi patirtimi ir asmeninėmis istorijomis nuotoliniu būdu tiesiog „ištirpdo“ tą atstumą ir kaip tik sukuria daugiau erdvės – o beje ir patogumo – bendraujant iš skirtingų Lietuvos kampelių! Norint prisijungti į StorysellingLab klubą tereikia tik ekrano ir interneto ryšio.

Ką patartumėte naujam nariui, kuris dar neprisijungė prie Jūsų klubo?

Pravartu lavinti tris esminius storyselling’o įgūdžius, kad gautumėte didžiausią istorijų grąžą verslui - tai nuolat ieškoti istorijų, užsirašyti idėjas parenkant istorijai tinkamiausią struktūrą ir žinoma tinkamai istoriją (pa)pasakoti. O naujam nariui patarčiau tiesiog užsukti į artimiausias parduodančių istorijų dirbtuves, susipažinti, nes žmones pas mus atveda smalsumas, pasilikti sulaiko vertė, kurią jie pajunta ir pamato patys.

Plačiau apie StorysellingLab: http://storysellinglab.lt

Artimiausi StorysellingLab renginiai:
2020 birželio 17 d. 17:30 val. #2 parduodančių istorijų dirbtuvės
Renginys nemokamas. Renginio nuoroda: https://www.facebook.com/events/2648685922067386

2020 birželio 22 d. 17:00 val. specializuotas StorysellingLab webinaras
Parduodantis kliento atsiliepimas. Kaip (pa)rašyti? Kaip (pap)rašyti?
Bilietus įsigysite: https://tickets.paysera.com/lt/event/parduodantis-kliento-atsiliepimas-kaip-parasyti-kaip-paprasyti

StorysellingLab - parduodančių istorijų klubas internete. Pirmasis Lietuvoje!
prisijunk. papasakok. Parduok.

Kontaktai bendravimui:
+37061460606 gintaras@mokymuakademija.lt

comment Skaitytojų komentarai (0)

Taip pat skaitykite