Angle down Atgal

Šventinį stresą galima išrėkti

Kalėdos – ne tik nuostabiausias, bet ir įtempčiausias laikas metuose. Dovanų rinkimas, maisto gaminimas, namų švarinimas ir dekoravimas – visa tai gali atrodyti labiau kaip darbas, o ne šventinis laikotarpis. Padarykime Kalėdas malonesnes ir pažabokime stresą, naudodami šiuos patarimus.

1. MĖGAUKITĖS AKIMIRKOMIS

Ruošdami kalėdinius sausainius su vaikais, giliai įkvėpkite ir mėgaukitės akimirka. Bent kuriam laikui užmirškite visas užduotis, kurios dar liko jūsų darbų sąraše.

2. LAIKYKITĖS KASDIENIŲ RITUALŲ

Jei mėgstate skaityti pusvalandį prieš miegą, neatsisakykite to dar vieno kalėdinio darbo naudai. Kasdienės praktikos padeda mums nusiraminti ir sutelkti dėmesį.

3. PASIRŪPINKITE ATSARGOMIS

Pirkite daugiau vyniojamojo popieriaus, juostų ir kaspinėlių, nei manote, kad jums prireiks. Nėra nieko labiau erzinančio nei besibaigiančios dovanų pakavimo atsargos, kai darbas atliktas pusiau. Na, o jei kas nors liks, pravers kitais metais.

4. SUDARYKITE PLANĄ

Būdami parduotuvėje, venkite pernelyg didelio blaškymosi, nes tai gali greitai suvalgyti jūsų laiką, jau nekalbant apie pinigus. Pasiruoškite pirkinių sąrašą.

5. NEBIJOKITE KREIPTIS PAGALBOS

Tiesą sakant, vaikai mieliau imasi nedidelių užduočių, užuot žaidę, kol jūs viską bandote padaryti patys. 

6. NAUDOKITE TAI, KAS PO RANKA

Išimkite nuotraukas iš kasdienių rėmelių ir pakeiskite juos likusiu vyniojamuoju popieriumi bei priklijuojamu kaspinėliu ar cukrine lazdele. Padėkite rėmus atgal į pradines vietas ir štai – jūs ką tik lengvai ir sumaniai dekoravote namus.

7. PASIRUOŠKITE MAISTO ŠALDIKLYJE

Kiekvieną kartą, kai prieš Kalėdas gaminate maistą savo vyrui ir vaikams, padvigubinkite receptą ir užšaldykite pusę. Per kitas šventines dienas galėsite mėgautis per kelias minutes patiektu, namuose pagamintu patiekalu.

8. NAUDOKITE 30 MINUČIŲ TAISYKLĘ

Suprantama – norite, kad jūsų namai puikiai atrodytų, tačiau netapkite kalėdinės karštinės auka. Iš savo namų ruošos sąrašo išbraukite viską, kam atlikti prireiks daugiau nei pusvalandžio. Tikslas yra tik šiek tiek padekoruoti ir pašvarinti namus, o ne paversti juos parduotuvės vitrina.

9. IŠEIKITE Į LAUKĄ

Tyrimai parodė, kad eiti mankštintis lauke yra maloniau, nei užsiimti ta pačia veikla viduje. Jau po penkių minučių pajusite, kaip pakyla nuotaika. Sportas taip pat yra vienas iš geriausių būdų panaikinti nerimą: mankšta pristabdo streso hormonų poveikį. Kalėdiniu laikotarpiu, kai pilna darbų, eikite pasivaikščioti su šeima prieš arba po vakarienės arba nustatykite ryto žadintuvą 20 minučių anksčiau, kad turėtumėte laiko ramiai pabūti gryname ore.

10. NULEISKITE GARĄ

Per ilgas streso laikymas savyje gali sukelti sveikatos problemų, tokių kaip nugaros skausmai ar nusilpusi imuninė sistema. Taigi labai svarbu rasti jums tinkamą būdą nusiraminti. Vienas pasiūlymas: eikite į privačią vietą, pavyzdžiui, į savo automobilį, ir išrėkite kalėdinį stresą. Taip, rimtai. Tai panašu į garų išleidimą iš arbatinuko. Jei riksmas jums netinka, pabandykite keletą minučių šokti, dainuoti ar giliai kvėpuoti.

comment Skaitytojų komentarai (0)

Rekomenduojamas video turinys


Taip pat skaitykite