Angle down Atgal

Kaip kovoti su sąnarių skausmu?

Teigiama, kad šiluma kaulų nelaužo, tačiau rudenį orai ne visada lepina. Šiuo laikotarpiu nemažai žmonių ima skųstis sąnarių skausmu, ir ieško būdų, kaip su tuo kovoti. Taigi, ką daryti, kad būtų galima palengvinti simptomus? Pateiksime jums naudingų patarimų, kaip įveikti sąnarių skausmą.

7 naudingi patarimai:

  • Gydytojų teigimu, sąnarių skausmui gali turėti įtakos netinkama mityba. Jei skundžiatės sąnarių skausmais, reikėtų valgyti mažiau mėsos (ją palanku pakeisti riebia žuvimi, pavyzdžiui, skumbre, lašiša ar silke).
  • Keičiantis oro sąlygoms reikėtų valgyti daugiau grūdinės kilmės produktų, vaisių ir daržovių. Patartina vengti acto ir druskos;Kenčiantiems sąnarių skausmus rekomenduojama vartoti maisto papildus. Svarbu pasirūpinti, kad nestokotumėte vitaminų B, C ir E;
  • Atvėsus orams saugokite rankas ir kojas, visada pasistenkite apsirengti šilčiau. Didelį dėmesį skirkite tinkamos avalynės pasirinkimui (ji turėtų neperšlapti). Peršalimas gana dažnai sukelia sąnarių skausmo paūmėjimą, todėl svarbu jo išvengti. Jei susirgote, į lauką eikite tik tada, kai būsite tikri, kad visiškai pasveikote;
  • Reguliari mankšta taip pat gali padėti sumažinti sąnarių skausmus. Jei fizinis aktyvumas yra pernelyg mažas, tokiu atveju sąnariai yra menkiau aprūpinami krauju, jie ima stingti. Neretai tai ir lemia skausmus;
  • Sumažinti sąnarių skausmą gali padėti šilti kompresai, kuriuos patartina palaikyti 15-20 minučių. Gulėjimas šiltoje vonioje taip pat gali padėti sumažinti skausmus;
  • Taip pat gali pagelbėti ir natūralios priemonės. Pavyzdžiui, skausmą efektyviai mažina varnalėšų arba kopūstų lapai, kurie šiems negalavimams mažinti naudojami jau nuo seno. Gali pagelbėti arbatmedžio eterinio aliejaus masažas – tereikia įtrinti skaudamas vietas;
  • Sąnarių skausmą gali padėti įveikti avižų vonelė, kurioje vakarais pamirkykite kojas. 300 g avižų užpilkite penkiais litrais vandens, pusvalandį pavirkite. Atvėsinkite iki 37-40 laipsnių temperatūros. Gautame nuovire kojas pamirkykite 15-20 minučių. Procedūrą kartokite 6-8 vakarus.

Jei sąnarių skausmas yra labai aštrus, ir minėtos priemonės nepadeda, nedelskite ir kreipkitės į gydytoją. Nors dažnai sąnarių skausmą sukelia besikeičiančios oro sąlygos, tačiau priežasčių, kodėl taip nutinka, yra kur kas daugiau. Taigi, svarbu nustatyti, kas yra skausmo sukėlėjas, ir jį kuo greičiau pašalinti.

comment Skaitytojų komentarai (0)

Taip pat skaitykite