Angle down Atgal

Kai už lango šaltos dienos

Natūralus mūsų „apsiaustas“ – plaukai, oda – žiemą yra veikiami kraštutinių temperatūrų. Kaip rūpintis šiuo „apsiaustu“ ir kaip išsaugoti šilumą?

Sušalus mūsų raumenys susitraukia, kraujas suteka į vidaus organus, oda išbąla, pašiurpsta. Tokiomis sąlygomis mūsų organizmui reikia daugiau kalorijų. Kai termometras rodo žemiau –10 laipsnių, galite dienos kalorijų normą padidinti 10 procentų ir nesibaiminti nutukti. Geriausia sočiau pavalgyti iš ryto.

Žiemą negalima pamiršti ir vitaminų. Labai naudinga mišrainė iš raugintų kopūstų, petražolių ir tarkuotų morkų. Taip pat negailėkite sau obuolių – valgykite po tris per dieną.

Retkarčiais prisiminkite senolių patarimus ir padarykite veidui ramunėlių vonelę. Žiupsnelį ramunėlių užpilkite verdančiu vandeniu, galvą pridenkite rankšluosčiu ir pasilenkite virš garuojančio vandens. Tik ne per žemai, kad oda neperšiltų. Jeigu po vonelės ketinate eiti į lauką, prieš tai veidą būtinai patepkite kremu.

Kaklą žiemą irgi reikia itin saugoti, nes šioje vietoje beveik nėra riebalinių liaukų ir labiau jaučiame šaltį. Be to, megztiniai aukštomis apykaklėmis, šalikai, kailinės apykaklės trukdo kaklui kvėpuoti. Vakare prieš miegą, nusipraususios šiltu vandeniu su muilu, masažuodamos kaklą pirštų galiukais, įtrinkite į jį riebaus kremo.

Pasirūpinkite ir savo plaukais – po kepure jiems trūksta deguonies, greičiau riebaluojasi. Taip pat kojomis, kurios labai pavargsta, kai visą dieną vaikštome su žieminiais batais. Kojas kiekvieną vakarą reikėtų patepti kremu.

Net šaltis neturėtų sutrukdyti mums pasivaikščioti gryname ore. Judėjimas, deguonis teigiamai veikia širdį ir kraujo apytaką, taip pat ir odą. Prieš pasivaikščiojimą apsirenkite lengvai, bet šiltai, apsiaukite laisvesnę avalynę, nes ankštais batais apautos kojos labiau šąla.

„Etaplius“ informacija

comment Skaitytojų komentarai (0)

Taip pat skaitykite