Išrinktas Jonavos logotipo konkurso nugalėtojas

Kaunas
Reporteris Skaistė Etaplius žurnalistas
Šaltinis:  Etaplius.lt

Jonavos rajono savivaldybėje baigėsi Jonavos miesto prekės ženklo (logotipo) konkursas, kuriame dalyvavo Kauno kolegijos Menų ir ugdymo fakulteto studentai. Būsimieji grafinio dizaino profesionalai pasiūlė 14 darbų, iš kurių trečiadienį išrinkti trys geriausi.

Konkurso nugalėtoju pripažintas Aldo Petrėno pasiūlytas logotipas. Daugiausiai komisijos balsų surinkęs darbas sulaukė ir didžiausio Jonavos gyventojų palaikymo rajono savivaldybės facebook paskyroje.

„Mano logotipe mėlyna spalva yra paimta iš Jonavos miesto herbo, o sujungtos A ir V raidės simbolizuoja per miestą tekančią upę. Tačiau nėra būtina prisirišti prie vieno aiškinimo, nes kiekvienas čia gali matyti ką nori: dviračių taką, tiltą ar pan. Taip pat siūlau naudoti įvairias spalvas, priklausomai nuo to, kur bus naudojamas logotipas", - savo darbo koncepciją paaiškino A. Petrėnas.

„Dėkoju visiems Kauno kolegijos studentams ir sveikinu nugalėtojus. Net neabejoju, kad tęsime mūsų bendradarbiavimą ir kartu sukursime dar daug gražių projektų", - konkurso dalyviams dėkojo Jonavos rajono meras Mindaugas Sinkevičius.

Konkurso nugalėtojams įteiktos 150, 250 ir 400 eurų vertės piniginės premijos, visi dalyviai taip pat apdovanoti saldžiais šimtalapiais ir mero padėkomis.

Su Kauno kolegija Jonavos miesto prekės ženklo ir vizualinio stiliaus dizaino projekto kūrybiniuose procesuose savivaldybė bendradarbiauja nuo praėjusių metų rudens.

„Patys lankėmės pas studentus, o ir jie buvo atvykę į Jonavą, kad galėtų gyvai pamatyti mūsų miesto aplinką ir susidaryti įspūdį. Jokių specifinių reikalavimų nekėlėme ir palikome absoliučią kūrybinę laisvę. Sulaukėme tikrai labai įdomių darbų – juose savitai, originaliai atsiskleidžia mūsų rajono tapatybė", - sakė rajono savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotoja Birutė Gailienė.

Jos teigimu, konkurso pirmos vietos laimėtojo bus prašoma parengti logotipo naudojimo vadovą, o pats prekės ženklas ateityje bus naudojamas miesto komunikacijoje ir padės kurti patrauklaus miesto įvaizdį.