Angle down Atgal

Išplėstas viešojo transporto e. bilieto kortelių papildymo vietų tinklas

UAB „Busturas“ šių metų naujovių, projektų ir darbų derliaus krepšelis vis pildosi. Viena iš daugiausia keleivių skundų ir atsiliepimų sulaukiančių viešojo transporto sričių – e. bilieto papildymas. Todėl informacija apie efektyvesnį bendrovės ir jos partnerių darbą šioje srityje bei gerokai platesnį pildymo vietų tinklą turėtų pradžiuginti ne vieną keleivį.

UAB „Busturas“, kaip žinia, turi 2 vietas, kur gali aptarnauti savo keleivius, atlikdamas kortelių išdavimo, e. piniginės papildymo, skirtingų bilietų rūšių įkėlimo ar įvairių problemų bei keleiviams iškilusių dilemų sprendimo funkcijas. Šiaulių autobusų stotyje yra Keleivių aptarnavimo centras, kur yra 2 (iš jų viena veikia ne visada – priklauso nuo sezono, dienos ir paros laiko) interesantų aptarnavimui skirtos darbo vietos bei 3 užmiesčio bilietų kasos (įskaitant informacijos kasą nuo š. m. gegužės mėn.). Taip pat analogiškas e. bilieto aptarnavimo paslaugas atlieka ir Šarūno g. 2 esanti viena papildymo vieta.

Taip pat UAB „Busturas“ keleivius aptarnauja prekybos centrai „Kubas“ (UAB „Lupra“ ir UAB „Fruges“), turintys 18 e. bilieto papildymo vietų. Prekybos centrai „Aibė“ (UAB „Fruges“), turintys 6 papildymo vietas, prekybos centrai „TAU“ (UAB „Stilsena“), turintys 12 papildymo vietų, ir šį spalį prie didžiulės pildytojų šeimos rato prisijungusi UAB „Reitan Covenience Lithuania“, turinti 10 papildymo vietų „Lietuvos spaudos“ kioskuose ir 2 vietas (4 pildymo taškus) „Narvesen“ prekės ženklu pažymėtose parduotuvėse. Apibendrintai – šiuo metu turime beveik 40 proc. daugiau platinimo taškų, nei jų turėjome 2017 metais.

Kartu šiemet yra gerinama e. bilieto papildymo paslaugos kokybė. Atsižvelgiant į keleivių skundus ir pastabas bei faktinių duomenų analizę, pildymo spartos atžvilgiu priimtas sprendimas dėl greitesnio ir efektyvesnio keleivių aptarnavimo. Pavyzdžiui, 2017 metų pabaigoje, priklausomai nuo paslaugos tiekėjo, viena operacija pildymo taške trukdavo nuo 20 sek. net iki 3–4 min., tačiau pavasarį naujame konkurse buvo iškeltas naujas reikalavimas dėl e. bilietų pardavimo (platinimo) ir įmokų įmokėjimo (surinkimo) į kortelių sąskaitas spartos. Todėl šiuo metu maksimalus vienos papildymo paslaugos laikas leidžiamas ne ilgesnis negu 40 sekundžių su nedidele nukrypimų tolerancija.

Dažnai keleiviai, įsigydami papildymo paslaugą iš UAB „Busturas“ partnerių, nusiskundimus nukreipia tik UAB „Busturas“ specialistams. Bendrovė, be abejonės, turi ir nori žinoti problemas, susijusias su keleivių aptarnavimo kokybe, reaguoti į jas nedelsiant, tačiau kartu skatiname keleivius susidariusias keblias situacijas dėl e. bilieto papildymo, įkėlimo ar pan. spręsti tuo metu, kai jos kyla, ir ten, kur kyla, t. y. pas „Busturo“ partnerius, kurie tas paslaugas teikia. Kitaip tariant, jei paslaugą ar produktą perkame konkrečioje parduotuvėje, pvz., grietinę x prekybos centre, ten pastabas dėl aptarnavimo ir turime nukreipti. Tada jos operatyviau, efektyviau sprendžiamos. Tuo labiau kad „Busturo“ patirtis rodo, jog bene 70–80 proc. visų problemų kyla ne dėl techninių dalykų, bet dėl aptarnaujančio personalo kompetencijos. Tobulinkime paslaugas kartu, laukiame Jūsų pastebėjimų busturas@busturas.lt.

Naująjį maršrutų ir papildymo vietų žemėlapį galite rasti adresu: https://busturas.lt/files/info/marsrutu_schema.pdf.

Reklama

comment Skaitytojų komentarai (1)

Taip pat skaitykite