Ieškojome stebuklingų gamtos perliukų

Kaišiadorys
Virginija Šimkūnienė Etaplius žurnalistas
Šaltinis:  Etaplius.lt

Žiežmarių gimnazijos 5 klasių mokiniai kartu su direktoriaus pavaduotoja Ramune Kaminskiene, auklėtojais Renata Kisnieriene, Almiru Kavaliausku ir Danute Leonavičiene vyko į ekskursiją po Anykščių kraštą. Idėja surengti šią išvyką kilo 5b klasės auklėtojai Renatai Kisnierienei.

Važiuojant Anykščių link kelias neprailgo, nes mus lydėjo nuostabūs kalvų ir kalvelių vaizdai. O atvykę pirmiausiai kopėme į „Laimės žiburį“ ir bandėme atrasti stebuklingus gamtos perliukus. Šiame Lietuvos kampelyje prisilietėme prie vertybių, pajutome, kad čia kitaip eina laikas, atsiveria toliai...

Užsukome į Niūronių kaimą ir susipažinome su senovės papročiais. Visi kartu kepėme duoną, žaidėme lauko žaidimus bei gavome ragauti valgių nuo ką tik padengto, senoviško šeimininkės stalo. Taip pat pasižvalgėme po Arklio muziejų, aplankėme kalvio dirbtuves ir užsukome į keramikos dirbtuves. Apžiūrėjome ir Anykščių siaurąjį geležinkelį, kur susipažinome su traukiniais, jų istorija, geležinkelio bėgiais važiavome triratuku, lipome į traukinio vagonus, net galėjome pasimatuoti traukinio mašinisto kepurėlę.

Teko ir papramogauti bobslėjaus ir rogučių trasoje. Leistis nuo kalnelio buvo beprotiškai smagu, ypač tiems, kurie tai išbandė pirmą kartą.

Argi galėjome neaplankyti antro pagal dydį riedulio Lietuvoje – Puntuko? Čia kelionės gidė supažindino su jo istorija, papasakojo legendų.

Gražių įspūdžių patyrėme vaikštinėdami Medžių lajų taku, nuo kurio atsivėrė nuostabus vaizdas link Šventosios upės. Kuo aukščiau, tuo
gražesnis buvo vaizdas į žaliuojančius miškus, atrodančius lyg nulietus įvairių atspalvių dažais...

Taip po truputį, palydėdami saulę, pajudėjome link namų, ten pat, kur ir prasidėjo ši kelionė. Grįždami namo visi dalijosi įspūdžiais, jautė malonų nuovargį ir svajojo apie būsimas keliones. Manau, kad dar keliausime ir ieškosime gamtos perlų, kurie ilgam išlieka mūsų širdyse.