REDAKCIJA REKOMENDUOJA
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
Politika2019 m. Gegužės 16 d. 17:54

I. Šimonytės štabas paviešino kampanijos finansinius šaltinius ir išlaidas

Vilnius

Reporteris IngaŠaltinis: Etaplius.lt


84112

Kandidatės į prezidentus Ingridos Šimonytės rinkimų štabas paviešino, kiek pinigų buvo išleista kampanijos programai, taip pat kas buvo finansiniai donorai.

Pasak štabo vadovo Pauliaus Lukausko, iš viso kampanijoje buvo išleista daugiau negu pusė milijono eurų, kurių dalį, be kitų paramų, buvo nuspręsta priimti iš Tėvynės sąjungos-Lietuvos krikščionių demokratų partijos. Jų sumos dalis siekia 330 tūkst. eurų.

„Esame dėkingi visuomenei, visiems asmenims, kurie aukojo ir vis dar aukoja rinkimų kampanijai. Tai lėmė, kad pirmojo turo didelę dalį kampanijos galėjome vykdyti iš labai gausios fizinių asmenų aukų paramos. Ji siekia 200 000 eurų. Tačiau didžioji, masinė reklama, kurią naudojo visi pagrindiniai kandidatai, yra brangi, ją įpirkti turint tik fizinių asmenų aukas yra beveik neįmanoma. Tą rodo ir bendra reklaminių ar informacinių kampanijų praktika. Todėl priėmėme Ingridą remiančios partijos - TS-LKD - paramą, kuri siekia 330 000 eurų. Didesnė jos dalis yra panaudota finaliniame pirmojo rinkimų turo etape skleidžiant informaciją televizijoje, radijuje, lauko reklamos erdvėse, organizuojant renginius“, - teigia išplatintame pranešime spaudai štabo vadovas P. Lukauskas.

Kaip rašoma pranešime, I. Šimonytės rinkimų štabas veiklą pradėjo šių metų sausį, vasarį-balandį vyko rinkimų programos pristatymai ir diskusijos regionuose, dizaino, spaudos darbai, žiniasklaidos projektai. Pati aktyviausia rinkimų kampanijos dalis - reklamos kūrybos, gamybos darbai bei rinkiminės-informacinės kampanijos transliacija televizijoje, radijuje ir naudojant lauko reklamą - vyko paskutinėmis rinkimų kampanijos savaitėmis.

Kaip teigiama, didžiausia pinigų suma buvo skirta reklaminei kampanijai (televizija, radijas, lauko reklama, reklama internete) - 210 tūkst. eurų. Susitikimas su rinkėjais regionuose ir kiti renginiai I. Šimonytei atsiėjo 73,5 tūkst., kampanijai skirta spausdinta informacinė medžiaga ir atributika kainavo apie 47 tūkst., žiniasklaidos projektams buvo skirta 35,4 tūkst., reklamos gamybai buvo atseikėta beveik 30 tūkst., komunikacijos ir kūrybos paslaugoms - 24 tūkst. eurų.

Informacijos viešinimui socialiniuose tinkluose ir reklamos gamybai atseikėta po 23 tūkst., dizaino darbai buvo įkainoti 16 tūkst., štabo nuoma ir darbuotojų samdymas kainavo 12,6 ir 15 tūkst. eurų.

Iš viso I. Šimonytės komanda kampanijoje išleido beveik 516 tūkst. eurų.

ELTA



REDAKCIJA REKOMENDUOJA