Angle down Atgal

Gudri E. Dragūno schema: prabangaus „Lamborghini“ iš atlikėjo neįmanoma konfiskuoti

Grupės „Sel“ vienintelis veidas Egidijus Dragūnas ilgus metus garsėja ne tik dideliu uždarbiu ir savo muzika, bet ir prabangiais automobiliais bei konfliktais su policija. Jau ne vieną kartą dainininkas buvo pagautas prie vairo neblaivus, be teisių ar kitaip pažeidęs taisykles.

Rodos, kad tokie pažeidimai E. Dragūnui turėtų grėsti itin skaudžia transporto priemonės konfiskacija. Ypač atsižvelgiant į pastaraisiais metais atlikėjo turėtą „transporto parką“ – dainininkas anksčiau vairavo sportinį „Audi R8“, dabar sėdo prie prabangaus „Lamborghini“ vairo.

Už itin rimtus nusižengimus ar KET pažeidimus, pavyzdžiui, vairavimą esant didesniam nei 1,5 prom. girtumui, vairuotojai gali netekti ginklo, su kuriuo padaro nusikaltimą, – šiuo atveju transporto priemonės. Tačiau iš E. Dragūno konfiskuoti „Lamborghini“ praktiškai nėra galimybių. Mat šis automobilis – ne jo, o juridinio asmens nuosavybė.

Tokios aplinkybės paaiškėjo šią savaitę, Vilniaus miesto apylinkės teisme nagrinėjant E. Dragūnui iškeltą administracinę bylą dėl nepaklusimo pareigūnams ir jų garbės bei orumo įžeidimo. Teisėjas Ronaldas Bužinskas bylos metu pranešė, kad, teismo turimais duomenimis, „Lamborghini“, kurį vairavo policijos stabdomas E. Dragūnas, valdytojas yra uždaroji akcinė bendrovė „Idėjų logistika“.

Pastaroji įmonė, žiniasklaidos duomenimis, organizuoja „Sel“ koncertus, o jos vadovė yra E. Dragūno mama. Registrų centro pateikiamais duomenimis, „Idėjų logistika“ turi vienintelę akcininkę ir vadovę – Bronę Dragūnienę. Įdomu tai, kad dar 2013 m. įsteigta bendrovė nė karto neteikė duomenų apie savo pajamas ir pelną.

Portalo rekvizitai.lt duomenimis, „Sel“ koncertus organizuojančioje bendrovėje yra vos vienas socialiai draustas darbuotojas, tačiau bendrovei priklauso du automobiliai.

Anot kelių Alfa.lt kalbintų teisininkų, tokia situacija, kai automobilis priklauso ne pačiam E. Dragūnui, bet juridiniam asmeniui, dainininkui yra ypač palanki – netgi rimtai kelyje prasižengęs E. Dragūnas sugebėtų išsaugoti brangų automobilį. „Teisė yra gyvas dalykas“, – sakė vienas iš teisininkų. Anot jo, šiuo metu teismuose įsivyravusi praktika, kad automobilis iš daugiau nei 1,5 prom. „pripūtusio“ vairuotojo konfiskuojamas labai retai, dažniau nurodoma sumokėti automobilio rinkos vertę ar dalį šios sumos.

Tokiais atvejais, kai automobilis priklauso ne pačiam vairuotojui, bet kitam asmeniui ar bendrovei, automobilį, pasak teisės specialistų, konfiskuoti apskritai būtų neteisinga – taip padaroma žala nenusikaltusiam asmeniui.

Tokia įsigaliojusi praktika itin naudinga E. Dragūnui – 2015 m. atlikėjas vairavo „Mercedes-Benz“ visureigį, kai jam buvo nustatytas 1,65 prom. girtumas, 2018 m. vasarą E. Dragūnas sustabdytas prie „Lamborghini“ vairo, jam nustatytas 0,76 prom. girtumas.

Alfa.lt

comment Skaitytojų komentarai (0)

Taip pat skaitykite