REDAKCIJA REKOMENDUOJA
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
Sveikata2019 m. Liepos 18 d. 11:49

„Eurovaistinė“ nubausta už klaidinančią reklamą

Vilnius

Pexels.com nuotr.

Reporteris RasaŠaltinis: Etaplius.lt


91821

Konkurencijos taryba nustatė, kad vaistinių tinklo „Eurovaistinė" skleista reklama apie senjorams taikomas nuolaidas klaidino vartotojus. Už Reklamos įstatymo pažeidimą bendrovei skirta 8 688 Eur bauda.

„Eurovaistinė“ 2018 m. rugsėjo, spalio ir gruodžio mėnesiais nacionalinėje televizijoje ir 36 gydymo įstaigose skleidė reklamą, kurioje įgarsinta informacija apie vaistinių tinkle senjorams taikomas nuolaidas pateikus „Senjoro“ kortelę ir akcentuota, kad jos taikomos visada ir visoms prekėms.

Konkurencijos tarybos vertinimu, vidutinis vartotojas, išgirdęs tokią informaciją, galėjo suvokti, kad nėra papildomų sąlygų, norint pasinaudoti pasiūlymu. Vis dėlto papildomų sąlygų buvo – nuolaidos taikytos tik perkant ne mažiau nei tris pilnas prekių pakuotes. Be to, kai kurioms prekėms reklamoje nurodytos nuolaidos buvo netaikomos.

Nors informacija apie sąlygas ir išimtis buvo pateikta tekste reklamoje, tačiau rugsėjį ir spalį transliuotuose reklamos klipuose ji rodyta labai trumpai reklamos pabaigoje apačioje mažu šriftu, o gruodį – visą reklamos rodymo ekrane laiką, tačiau taip pat mažu šriftu, skelbia Konkurencijos taryba.

Institucijos ekspertai nustatė, kad reklamoje didelės apimties tekstas apie nuolaidų taikymo sąlygas buvo sunkiai įskaitomas, ypač atsižvelgiant į tai, kad reklama skirta senjorams, kurie gali nepastebėti, neįskaityti ar nespėti perskaityti pateikiamos informacijos ir dėl to būti suklaidinti. Klaidinantį reklamos pobūdį patvirtina ir gauti vartotojų skundai.

Institucija, atsižvelgusi į tai, kad klaidinanti reklama apie nuolaidas buvo skirta pažeidžiamai vartotojų grupei – senjorams, taip pat įvertinusi pažeidimo trukmę ir labai didelį mastą, bendrovei „Eurovaistinė“ skyrė maksimalią 8 688 eurų baudą.

„Eurovaistinės“ komunikacijos vadovė Asta Valatkevičienė Eltai sakė, kad įmonė nesutinka su Konkurencijos tarybos skirta bauda.

„Aiškiai informuoti klientus apie visus pasiūlymus ir akcijas yra mūsų prioritetas ir jokiais reklamos projektais ar veiksmais neturime nė menkiausio ketinimo klientų klaidinti ar nepakankamai juos informuoti. Juolab vyresnio, pensinio amžiaus žmonėms, kuriems taikome atskirą, ypatingo mūsų dėmesio reikalaujančią, stiprią Senjorų lojalumo programą. Tenka apgailestauti, kad mūsų argumentai ir įrodymai nebuvo išgirsti, todėl su tokia Konkurencijos tarybos (KT) išvada negalime sutikti“, – Eltai sakė A. Valatkevičienė.

Anot bendrovės, reklamos klipas yra tik dalis didelės Senjorų lojalumo kampanijos, o išsami ir aiški informacija apie ją jau ne pirmus metus transliuojama įvairias skirtingais kanalais.

„Konkreti sąlyga, kad akcija galioja perkant tris prekes, yra aktyviai komunikuojama dar nuo 2014 m. spalio. Be to, visi senjorai, gaudami kortelę, yra asmeniškai supažindinami su pasiūlymo taisyklėmis. O tai, kad žmonės sąlygas žino, įrodo ir atlikti visuomenės nuomonės tyrimai, kurie aiškiai parodė, kad absoliuti dauguma Senjorų kortelę turinčių mūsų klientų puikiai žino išskirtinai jiems taikomus pasiūlymus ir taisykles“, – sakė A. Valatkevičienė.

Bendrovė teigė šiuo metu analizuojanti Konkurencijos tarybos nutarimą ir vertinsianti galimybes kreiptis į teismą dėl jo panaikinimo.

Nutarimas per 30 dienų nuo jo priėmimo dienos gali būti skundžiamas Vilniaus apygardos administraciniam teismui.



REDAKCIJA REKOMENDUOJA