Angle down Atgal

Druskininkuose pristatyta bekontaktė registratūra

Smarkiai apribojusi kelionių ir poilsio paslaugų galimybes pandemija paskatino kompleksines viešbučio, SPA ir sveikatos priežiūros paslaugų įstaigas diegti naujas technologines inovacijas. Druskininkuose buvo pristatytas Lietuvoje sukurtas technologinis sprendimas – svečio savitarnos terminalas, veikiantis kaip pilnai integruota viešbučio savarankiško įsiregistravimo sistema.

Sprendimas pristatytas „UPA Medical SPA". Pilnai su viešbučio valdymo sistema integruotas savitarnos terminalas leidžia svečiui savarankiškai, be personalo pagalbos, įsiregistruoti atvykus į viešbutį ar sveikatos priežiūros įstaigą. Su viešbučio valdymo sistema integruotas savitarnos terminalas atlieka visas svečio įsiregistravimo funkcijas: randa svečio rezervaciją,  patikrina asmens dokumentą, pateikia užsakytų paslaugų suvestinę,  priima mokėjimą per banko mobiliąją programėlę, suprogramuoja ir išduoda svečio kambario raktą-kortelę. Visa terminalo įranga sumontuota į specialiai tam sukurtą baldą.

„Savitarnos sistema atrodo nesudėtingas kūrinys, bet kartu ir nėra paprasta, nes  jungiasi su viešbučio valdymo sistema, pardavimų sistemomis,  atsiskaitymo sistema, dokumentų tikrinimo sistema ir raktų sistemomis. Iš tiesų kiekvienas terminalas reikalauja atskiro programavimo proceso, nes reikia prisitaikyti prie poilsio ar sveikatos įstaigos jau naudojamų sistemų ir visas jas integruoti", – teigia terminalą kūrusios bendrovės „200mi" vadovas Mindaugas Kvedaravičius.

Savitarnos terminalas yra susietas su visu rezervacijos procesu. Vos atlikus rezervaciją internetu sistema automatiškai išsiunčia kvietimą pradėti įsiregistravimo procesą savo telefone arba kompiuterio interneto naršyklėje. Atlikus registracijos procesą internetu ar mobiliuoju telefonu iš anksto, svečiui į mobilųjį telefoną atsiunčiama žinutė su kodu, kurį įvedus savitarnos terminale telieka pasiimti kambario raktą-kortelę. Tokiu atveju svečio kelias iki kambario tampa dar trumpesnis ir greitesnis Sistema patogi ir jau ne pirmą kartą atvykstantiems svečiams. Atlikus registraciją ir pakartotinai atvykus į viešbutį nebereikės kiekvieną kartą iš naujo įvesti tų pačių duomenų – galima išsaugoti asmens ir mokėjimo kortelės duomenis bei ja atsiskaityti.

„UPA Medical SPA" direktorius Rimantas Černauskas pastebi, kad svečių poreikis ir nusiteikimas bendrauti priklauso ne tik nuo karantino sąlygų, bet ir nuo asmenybės bruožų. Jo teigimu, visuomet būna aktyviai bendraujančių svečių, o yra žmonių, kurie jaučiasi nedrąsiai ir labiau mėgsta viską atlikti patys, savarankiškai. Dažniausiai tai turbūt priklauso nuo intravertiško ar ekstravertiško žmogaus būdo arba tiesiog nuo nuotaikos ir nusiteikimo.

comment Skaitytojų komentarai (0)

Taip pat skaitykite