REDAKCIJA REKOMENDUOJA
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
Mokslas2020 m. Gruodžio 6 d. 17:53

Darbą pra­dėjo VMI vir­tua­lu­sis asis­ten­tas Si­mas

Lietuva

(Etaplius.lt archyvo nuotr.)

Jurgita KastėnėŠaltinis: Etaplius.lt


156895

At­nau­jin­to­je in­ter­ne­to sve­tainė­je www.vmi.lt darbą pra­dėjo vir­tua­lu­sis asis­ten­tas Si­mas, ku­ris pa­si­rengęs gy­ven­to­jams su­teik­ti kon­sul­ta­ciją bend­ro po­būdžio klau­si­mais bet ku­riuo pa­ros me­tu.

Tai nauja gyventojų konsultavimo sistema, veikianti dirbtinio intelekto principu, kuri šiuo metu jau konsultuoja trimis mokesčių temomis.

Virtualusis asistentas Simas yra pasirengęs pateikti bendrinę informaciją, susijusią su žemės mokesčio, individualios veiklos ir verslo liudijimų, baudų sumokėjimo temomis, o ateityje temų skaičius bus plečiamas.

Gyventojai turi galimybę ne tik rinktis iš Simo pateiktų potemių ar klausimų, tačiau ir užmegzti realų pokalbį, t. y. parašyti savo klausimą, suformuotą net ir netaisyklinga šnekamąja kalba, natūraliai palaikyti pokalbį.

Virtualusis asistentas mokosi iš pateikiamų klausimų – naudojantis dirbtiniu intelektu, rinkti ir analizuoti informaciją, kol galės pateikti tinkamiausią atsakymą realiuoju laiku. Užklausos gali būti atsakomos ne tik raštu, tačiau ir internetine nuoroda, vaizdine medžiaga ar persiunčiamu failu.

„Tikimės, jog tai sumažins laukiančiųjų konsultacijos telefonu srautą“, – teigė VMI viršininko pavaduotojas Martynas Endrijaitis.

VMI informacija

 



REDAKCIJA REKOMENDUOJA