REDAKCIJA REKOMENDUOJA
SUSIJĘ STRAIPSNIAI
Aktualijos2019 m. Gruodžio 20 d. 10:59

„Busturas“ atsiprašė nepelnytai nubaustos keleivės

Šiauliai

Budintis BudėtojasŠaltinis: Etaplius.lt


111221

Pirmadienio rytą Šiauliuose 21-uoju autobusu važiavusios ir nubaustos keleivės itorija sulaukė didelio ažiotažo.

Kaip pasakojo įvykį matę liudininkai, minėto autobuso vairuotojas merginai pardavė du bilietėlius po 0,50 Eur, nors šioji prašė vieno pilno bilieto. Jo kaina 1 Eur.

Kontrolieriai, tą rytą tikrinę 21-ojo autobuso keleivius, priverstinai pareikalavo merginos išlipti ir pradėjo rašyti jai protokolą. Kad keleivė nekalta, jiems bandė paaiškinti ir autobusu važiavę žmonės, ir pats jo vairuotojas, tačiau kontrolierių neįtikino - merginai buvo surašytas protokolas, ji liko kontrolierių autobusiuke.

Šis įvyksi garsiai nuskambėjo socialiniuose tinkluose ir sulaukė daugybės komentarų. Skaitytojo nuomonę galite skaityti čia: #ŠIAULIAIŠVIEČIA

UAB „Busturas" Etaplius.lt atsiuntė raštą, kuriame teigiama, kad įmonė merginos atsiprašė ir protokolą anuliavo:

„Iškart pažymėsime, jog keleivė įmonėje lankėsi tą pačią dieną, parašė pretenziją, situacija išnagrinėta, protokolas anuliuotas 2019 12 17.

Atsakomybė dėl parduotų netinkamų bilietų tenka vairuotojui-konduktoriui. Šiuo atveju jis tiek įvykio metu, tiek vėliau, rašydamas paaiškinimą, pripažino savo kaltę dėl teisės aktų pažeidimo. Primename, kad, nusipirkus vienkartinį popierinį bilietą iš vairuotojo, reikia patikrinti, ar gautas toks bilietas, kokio prašyta. Būtina patikrinti bilieto numerį, maršruto numerį, bilieto kainą, datą ir laiką, stotelės, kurioje parduotas bilietas, pavadinimą. Šioje konkrečioje situacijoje parduodamas autobuse bilietus keleivei, vairuotojas-konduktorius patvirtino, jog viskas yra teisinga ir ji gali tęsti kelionę, tai girdėjo ir liudininkai. Keleivė vadovavosi vairuotojo teiginiu, todėl taip ir padarė. Čia esminis momentas, jog vėliau paaiškėjusių faktų neįvertinęs vairuotojas-kontrolierius, vis tik surašė protokolą, tuo pačiu patardamas keleivei kreiptis į UAB „Busturas" ir pateikti pretenziją dėl šios situacijos. Keleivė taip ir padarė.

Tiek vairuotojui-kontrolieriui, tiek vairuotojui-konduktoriui skirtos drausminio poveikio priemonės. Sistemiškai įvertinus konkrečią situaciją, (pretenzijoje nurodytus argumentus, įvykyje dalyvavusių UAB „Busturas“ darbuotojų paaiškinimus, liudininkų teiginius įraše), administracinio nusižengimo teisena keleivio atžvilgiu buvo nutraukta, administracinio nusižengimo protokolas anuliuotas. Keleivei pateiktas atsakymas į pretenziją bei atsiprašymas dėl patirtų nepatogumų."



REDAKCIJA REKOMENDUOJA