Aušra Bujauskienė: „Jeigu tikėsi tuo, ką darai – tau visada pasiseks“

Marijampolė
anonymous anonymous Etaplius žurnalistas
Šaltinis:  Etaplius.lt

Rodos, visai neseniai, Aušra Bujauskienė dirbo vienoje stambiausių įmonių Vilkaviškyje, tačiau jos galvoje jau kuris laikas sukosi mintys apie veiklą, kuri užtikrintų ne tik nuolatines pajamas, bet ir pilnatvės jausmą. Aušra atvira, dėl pandemijos jai teko atsisakyti minties atidaryti fizinę interjero detalių parduotuvę, tačiau noras už dvejones buvo kur kas didesnis ir maždaug po trijų savaičių startavo elektroninė parduotuvė „in deco“. Pradėti verslą skatino ne tik didelis noras, bet ir artimųjų palaikymas. Moteris pasakoja, kad aplinkiniai jos dažnai paklausia, ar nebuvo baimės rizikuoti, tačiau ji neabejoja, kad svarbiausia yra daug dirbti ir tikėti savo sėkme. Nors ateities planų ji turi daug, tačiau, kaip pati sako, niekada negalima kalbėti apie tai, ko dar nėra.

Kas Jus paskatino/padrąsino atidaryti internetinę parduotuvę „in deco“? Kaip atsirado pati idėja?

Jau kuris laikas galvoje sukosi mintis apie veiklą, kuri man patiktų ir teiktų malonumą. Po ilgų svarstymų supratau, kad kirpėja ar nagų meistrė tikrai nebūsiu (kas šiuo metu labai populiaru). Staiga gimė mintis apie namų interjero detalių parduotuvę. Pradžioje svarsčiau apie fizinę parduotuvę, nes šios kategorijos prekių pasiūlos savo miestelyje neturime. Tačiau atsižvelgiant į šiandieninę Covid-19 situaciją ir karantiną, idėja persikėlė į internetinę erdvę. Vieną dieną pagalvojusi supratau – jeigu pavyksta kitiems, pavyks ir man! Sulaukus artimiausių žmonių palaikymo ir padrąsinimo maždaug po 3 savaičių laikotarpio jau startavo elektroninė parduotuvė „in deco“ su didžiuliu noru pasiūlyti pirkėjams naujausias namų interjero detalių tendencijas už geriausią rinkoje kainą.

Daugeliui gali atrodyti, kad jums tiesiog sekasi, tačiau sukurti sėkmingą verslą nėra paprasta. Kokia buvo pati pradžia? Iš kur atsirado potraukis verslui?

Potraukis prekybai/verslui atsirado prieš keletą metų, kuomet internetinėje erdvėje pradėjau pardavinėti savo atžalų išaugtus arba nedėvėtus rūbelius ir daiktus. Jaučiau didžiulį norą parduoti rūbą ar daiktą už didesnę kainą, nei pati jį įsigijau. Apie kai kurių žmonių požiūrį „gerai, kad sekasi“ galiu pasakyti, kad sėdint ant sofos ir nieko nedarant tikrai nepasiseks. Sekasi tada, kai gimus idėjai įdedi daug darbo ir pastangų jai įgyvendinti (kaip ir kiekviename darbe). Nemėgstu dejuoti ir skųstis, nes žinau, kad viskas priklauso nuo mūsų pačių. Viskas įmanoma, tik reikia norėti ir daryti.

Ką savo internetinėje parduotuvėje siūlote klientams? Galbūt, ateityje ketinate plėstis?

Elektroninė parduotuvė „in deco“ pirkėjams siūlo naujausias namų interjero tendencijas. Parduotuvėje rasite smulkių baldų, daug stilingų interjero detalių, praktiškų reikmenų virtuvei, vonios kambario aksesuarų, žaismingų detalių vaikų kambariui. Taip pat nepamiršome ir augintinių, atsirado laisvalaikio prekių kategorija, kurioje rasite įvairių ir praktiškų reikmių laisvalaikiui (priedų kepsninėms ir kt.)

Internete šiuo metu galima rasti daug reklamuojamų elektroninių parduotuvių, todėl išsiskirti iš kitų yra be galo sunku. Kaip stengiatės sudominti bei pritraukti pirkėjus?

Stengiamės kuo dažniau atnaujinti, papildyti ir plėsti prekių asortimentą. Internetinėje erdvėje pasiūla tikrai didžiulė, todėl koncentruojamės į keletą svarbiausių dalykų: naujausios tendencijos, geriausią rinkoje kainą, reklamą ir greitą pristatymą. Siūlome greitą ir saugų pristatymą pirkėjams patogiu siuntimo būdu per 1-5 d.d. Taip pat nemokamo pristatymo paslaugą Kybartų mieste.

Aušra, dirbote visiškai kitoje srityje. Papasakokite apie tai.

Iki „in deco“ atsiradimo dirbau vienoje iš stambiausių įmonių rajone, administratore. Tai buvo mano pirmoji darbovietė, kurioje turėjau galimybę išmokti daug naudingų dalykų. Šią patirtį labai vertinu, nes buhalterijos dokumentų tvarkymas šiuo metu nesukelia jokių sunkumų ir baimės.

Ko teko išmokti, su kokiais sunkumais susidūrėte kurdama savo verslą?

Kuriant verslą reikėjo nuosekliai susidėlioti veiksmų planą. Didelių sunkumų nepatyriau, todėl viskas įvyko gana greitai ir sklandžiai. Aišku, išmokti teko nemažai, tačiau viskas įmanoma.

Kokie jūsų ateities planai? Galbūt, ketinate atidaryti ir fizinę parduotuvę?

Nors planų yra, bet apie plėtimosi galimybes ir artimiausius planus daug kalbėti nenoriu. Nemėgstu kalbėti apie tai, ko dar nėra.

Kokia mintimi vadovaujatės savo gyvenime?

Dažnai aplinkinių paklausta, ar nebijojau taip rizikuoti, visada tvirtai atsakau – tikrai ne. Jeigu turi idėją, tiki jos sėkme ir daug dirbi, manau, kad savo sumanymus realizuoti tiesiog būtina. Kada, jeigu ne dabar? Geriau pamėginti ir žinoti, kad nepavyko, nei gyventi nuolat klausiant savęs – galbūt, būtų pavykę? Šiuo principu ir vadovaujuosi gyvenime.

Nuotraukos iš asmeninio A. Bujauskienės archyvo