Atsk­lei­dė, ku­ri įmo­nė ge­riau­siai in­for­muo­ja klien­tus apie na­mo kau­pia­mą­sias lė­šas

Šiauliai
„Ma­no BŪS­TO“ klien­tai na­mo kau­pia­mų­jų lė­šų li­ku­tį bet ka­da ga­li pa­to­giai pa­si­tik­rin­ti sa­vi­tar­nos sve­tai­nė­je ar­ba mo­bi­lio­jo­je ap­li­ka­ci­jo­je „eBŪS­TAS“.
Monika Šlekonytė Etaplius žurnalistas
Šaltinis:  Etaplius.lt

„Ma­no BŪS­TAS“, ly­gi­nant su ki­to­mis dau­gia­bu­čių prie­žiū­ros įmo­nė­mis, aiš­kiau­siai bei su­pran­ta­miau­siai sa­vo klien­tams su­tei­kia ga­li­my­bę ste­bė­ti, kiek jų na­mai tu­ri su­kau­pę kau­pia­mų­jų lė­šų. Tai paaiš­kė­jo, at­li­kus ne­prik­lau­so­mą rep­re­zen­ta­ty­vų dau­gia­bu­čių na­mų gy­ven­to­jų nuo­mo­nių ty­ri­mą.

2015 metais valstybė priėmė įstatymą, pagal kurį visi daugiabučiai namai privalo kaupti lėšas būtiniems remonto darbams. Įsigaliojus naujai tvarkai, iš gyventojų pasigirsdavo nusiskundimų, jog dalis būsto priežiūros įmonių apsunkina klientams galimybę susipažinti su kaupiamųjų lėšų likučiu arba iš viso neteikia tokios informacijos.

Įvertino geriausiai

Šią vasarą pasaulyje pirmaujanti duomenų, įžvalgų ir konsultacijų bendrovė KANTAR atliko gyventojų nuomonės tyrimą, kurio metu teiravosi, kaip aiškiai ir suprantamai jų namų administratoriai suteikia galimybę stebėti kaupiamųjų lėšų likutį.

Tyrimo metu paaiškėjo, kad patogiausiai šią paslaugą teikia „Mano BŪSTAS“. Šios įmonės klientai kaupiamųjų lėšų komunikavimo paslaugą, lyginant su kitomis įmonėmis, įvertino geriausiai.

Net 67 proc. apklaustų įmonės klientų teigia, jog „Mano BŪSTAS“ suteikia galimybę patiems lengvai ir paprastai pasitikrinti, kiek jų namas turi sukaupęs lėšų. Tarp kitų administruojančių įmonių klientų, teigiamai atsakiusiųjų skaičius siekė 49 proc. Be to, net 38 proc. apklaustųjų ne „Mano BŪSTO“ klientų, nesinaudojančių galimybe pasitikrinti ir stebėti kaupiamąsias lėšas, atsakė nežinantys, kur ir kaip skelbiami duomenys apie kaupiamųjų lėšų likučius.

Likutis – telefono arba kompiuterio ekrane

„Mano BŪSTO“ direktorius Mindaugas Genys pastebi, kad vis daugiau įmonės klientų žino ir naudojasi jiems priklausančia galimybe nuolat stebėti, kiek jų namas turi kaupiamųjų lėšų. Jo teigimu, tokią galimybę visiems savo klientams be jokių išlygų ir išimčių įmonė pasiūlė prieš beveik ketverius metus, kai suteikė galimybę naudotis savitarnos platforma „eBŪSTAS“.

„Puikiai suvokiame, jog klientams yra svarbu bet kada pasitikrinti, kiek jų namo fonde yra kaupiamųjų lėšų. Pagal tai gyventojai gali planuoti didesnės apimties remonto darbus arba kitas būsto gerovės išlaidas. Todėl pirmieji ir kol kas vieninteliai rinkoje savo klientams siūlome tai matyti bet kuriuo paros metu. Jiems tereikia prisijungti prie savitarnos platformos ar mobiliosios programėlės „eBŪSTAS“. Čia rodomas ne tik kaupiamųjų lėšų likutis, bet ir skelbiama visa informacija, kur ir kam šios lėšos buvo panaudotos“, – akcentavo M.Genys.

Padeda skaitmeninės priemonės

„Mano BŪSTO“ direktoriaus teiginius patvirtina ir tyrimų bendrovės KANTAR rezultatai. Įmonės klientų, turinčių galimybę pasitikrinti ir stebėti privalomai kaupiamąsias lėšas, pasiteiravus, kokiais būdais jie gali pasitikrinti kaupiamųjų lėšų likutį, didžioji dauguma nurodė įmonės skaitmeninius kanalus. 57 proc. respondentų šią informaciją pasitikrina „Mano BŪSTO“ interneto svetainėje, o 32 proc. – per mobiliąją aplikaciją „eBŪSTAS“.

Panašu, kad kitų administruojančių įmonių klientams, turintiems galimybę pasitikrinti ir stebėti privalomai kaupiamąsias lėšas, šią informaciją gauti nėra taip paprasta ir reikalauja pastangų. Beveik 60 proc. respondentų teigė, kad su tokia informacija jie gali susipažinti, to savo administratoriaus paprašę raštu arba el. paštu.

KANTAR tyrimas buvo atliktas šių metų liepos 9–28 dienomis. Apklausoje dalyvavo 637 vyresni nei 18 metų daugiabučių namų gyventojai, gyvenantys Vilniuje, Kaune, Klaipėdoje, Panevėžyje ir Šiauliuose.

Reklama