Angle down Atgal

60 sekundžių testai, galintys išgelbėti jums gyvybę (II dalis)

Tęsiame temą apie vos minutę trunkančius testus, galinčius padėti jums įvertinti savo sveikatos būklę.

Atsirūgimo testas – skrandžio rūgščių vertinimui

Ką daryti: šaukštelį sodos įberkite į stiklinę ir užpilkite trupučiu vandens, išmaišykite ir tuoj pat išgerkite, būdami tuščiu skrandžiu.

Ką tai reiškia: jei per penkias minutes garsiai atsirūgstate, jūsų skrandžio rūgštingumo lygis – normalus.

Laikrodžio testas – demencijos įtarimams patvirtinti

Ką daryti: nupieškite ant lapo laikrodį su skaičiais ir pirštais parodykite 3 val. 40 min. laiką.

Ką tai reiškia: bet kokie netikslumai, piešiant laikrodį, pavyzdžiui, ne iš eilės einantys skaičiai, gali rodyti demenciją. Sveikas žmogus turi gebėti nupiešti sujungtą apskritimą, teisingai surašyti visus skaičius ir tinkamai parodyti nurodytą laiką.

Sukryžiuotų kojų pritūpimas – fizinei sveikatai vertinti

Ką daryti: atsistokite prieš veidrodį ir tūpkite sukryžiuotomis kojomis (jogos poza), nesiliesdami rankomis, po to vėl atsistokite. Nedarykite to, jei sergate artritu.

Ką tai reiškia: tikslas – sugebėti tai padaryti, nesiremiant rankomis. Tai testas, padedantis įvertinti raumenų jėgą, balansą ir lankstumą. Jei esate vyresni nei 50 m. ir galite tai padaryti, tikėtina, gyvensite ilgiau. Na, bent jau taip galima teigti, remiantis tyrimais.

Kėdės testas – mobilumui vertinti

Ką daryti: pamatuokite tris metrus ir padėkite ten kėdę. Paprašykite, kad kitame gale atsistotų koks nors žmogus su chronometru. Atsisėskite ir paprašykite, kad draugas matuotų laiką, per kurį jūs atsistosite, nueisite iki jo, apsisuksite ir grįšite iki kėdės bei atsisėsite.

Ką tai reiškia: jei suspėjate tai atlikti per 10 sekundžių, jūsų judrumas normalus, tačiau jei užtrunkate ilgiau nei 20 sekundžių, reikėtų susirūpinti. Šis testas skirtas vyresnio amžiaus žmonėms.

comment Skaitytojų komentarai (0)

Taip pat skaitykite