Angle down Atgal

5 vitaminai, kurie ypač svarbūs moterims po 50 metų

Sveikiems kaulams, širdžiai, smegenims, taip pat apsaugai nuo senėjimo. Gydytojai nerekomenduoja paskirti vitaminų kompleksų ir papildų savarankiškai, tačiau įspėja: svarbu pasirūpinti, kad kiekvieną dieną gautume reikiamą vitaminų ir mineralų kiekį. Ypač svarbu stebėti savo mitybą po 50 metų: šiuo metu moters kūnas yra išbandomas rimtai ir tam ypač reikia palaikymo. Mes jums pasakysime, kurie vitaminai šiuo metu yra ypač svarbūs.

Vitaminas D

Šio vitamino trūkumas suaugusiesiems yra susijęs su padidėjusia įvairių ligų, tiesiogiai veikiančių gyvenimo trukmę, rizika, pradedant vėžiu ir baigiant 2 tipo diabetu. Norint gauti dienos vitamino D kiekį, pakanka 15 minučių pasivaikščiojimo saulėtu oru ar porcija riebios žuvies.

Kalcis

Estrogeno lygis, neleidžiantis iš organizmo pasišalinti kalciui, po 50 metų staigiai sumažėja, o mūsų kaulai, sąnariai, dantys tampa ypač pažeidžiami. Todėl vyresnėms nei 50 metų moterims reikia valgyti daugiau kalcio turinčio maisto ir galbūt net vartoti tinkamų papildų – bet tik taip, kaip nurodė gydytojas!

Omega 3

Šios riebiosios rūgštys, kurių gausu žuvyje, riešutuose, sėklose, avokaduose ir alyvuogėse, yra raktas į kraujagyslių ir širdies sveikatą. Gydytojai pataria, kad geriausias maistas, praturtinantis omega-3, yra sveikas gyvenimo būdas. Po menopauzės mūsų širdį reikia papildomai apsaugoti, todėl svarbu į savo racioną įtraukti daugiau maisto produktų, kuriuose gausu sveikųjų rūgščių.

Vitaminas C

Bet kuriame amžiuje vitaminas C yra būtinas mūsų imunitetui palaikyti, tačiau po 50 metų jis tampa ypač aktualus, nes dalyvauja gaminant kolageną, kuris stiprina kaulus. Vyresnių nei 50 metų žmonių vitamino C paros norma yra 500–1000 mg.

Vitaminas E

Šis vitaminas padeda pagerinti protinę veiklą, stiprina nervų sistemą (kuri patiria padidėjusį stresą praeinant menopauzės metu). Ir svarbiausia, vitaminas E yra galingas antioksidantas, padedantis mūsų kūno ląstelėms apsiginti nuo laisvųjų radikalų ir kovoti su senėjimu.

https://www.zinoti.lt

comment Skaitytojų komentarai (0)

Taip pat skaitykite