Angle down Atgal

​ 3 patarimai: Ką daryti, kad Jūsų automobilio nesugraužtų rūdys

Populiariame  animaciniame filmuke apie lenktyninį automobilį, reklamuojama alyva, kuria patepus surūdijusio automobilio kėbulo detales, jos ima žvilgėti. Tačiau čia – tik animacinis filmas ir tokie stebuklai gyvenime nevyksta, tad jei norite turėti automobilį be rūdžių, reikės jį labiau prižiūrėti.

Yra keli svarbiausi dalykai, kurių nevalia pamiršti automobilio savininkui, kad automobilis nepradėtų rūdyti.

1. Jei įsigijote naują automobilį, kurį žadate eksploatuoti daugiau nei tris-penkis metus, rekomenduojama jo kėbulą ar atskiras kėbulo dalis papildomai apsaugoti antikorozine danga.

Automobilių gamintojai pasirūpina savo gaminamų transporto priemonių antikorozine apsauga, tačiau papildomos priemonės, kurių gali imtis pats transporto priemonės savininkas, nepakenks.

Naujo automobilio savininkams būtų naudinga apsaugoti dugną specialiomis medžiagomis, o automobilio kėbulą padengti nano technologijos danga. Po padengimo šia danga, dažų sluoksnis yra sunkiau pažeidžiamas. Be to, prie kėbulo sunkiau prikibs dulkės, purvas, todėl rečiau lankysitės plovykloje.

Jei tokia technologija norėsite padengti kelis metus eksploatuotą automobilį, visų pirma teks nupoliruoti jo paviršių, atstatyti nelygumus, nes nano danga tarsi per padidinamą stiklą išryškina visus kėbulo trūkumus. Profesionali nano danga suteikia apsaugą metams. Po metų šią procedūrą reiktų ir vėl kartoti.

2. Nepraleiskite pro akis didesnių kėbulo įbrėžimų, o ypač – iškilusių pūslelių. Geriau apsilankyti pas kėbulo specialistus, kad jie įvertintų pažeidimus ir juos iš karto sutaisytų, negu palikti, kaip yra. 

Kuo anksčiau pastebimas kėbulo pažeidimas, tuo lengviau jį suremontuoti ar netgi užkirsti kelią korozijos plėtrai.

Žinoma, taupydami žmonės išgalvoja įvairių naminių priemonių, pavyzdžiui, užlakuoja įbrėžimus spalvotu nagų laku. Apsauginis sluoksnis yra gerai, tačiau labai svarbu kėbulo paruošimas prieš lakuojant, t. y., ar nuo pažeistos vietos buvo tinkamai pašalinta drėgmė. Jei kėbulas pažeistas taip, kad matosi metalas, tuomet nepatariama remontuoti patiems. Geriau kreipkitės į profesionalus, nes jie žino, kaip pašalinti drėgmę bei apsaugoti metalą. Jei remontuosite patys ir tinkamai nepašalinsite purvo ir drėgmės, ta vieta pradės rūdyti.

Bet kokiu atveju, laiku atliktas kėbulo remontas, garantuoja, kad kėbulo korozija neprasidės. Beje, jei lankysitės servise bent kartą metuose, kaip reikalauja gamintojas, specialistai tikrai pastebės rizikingas vietas ir parekomenduos tinkamiausią apsaugos būdą.

3. Ir stiliui, ir reklamai, ir estetiškai išvaizdai pasitarnaus automobilio apklijavimas plėvele.

Žinoma, čia jau nereikėtų pavėluoti. Jei rudžių ir nelygumų yra daug, automobilį pirma reikės paruošti. Tačiau norintiems tiek išskirtinės išvaizdos automobilio, tiek ilgam jį apsaugoti nuo rūdžių puikiai tinka apklijavimas plėvele.

Šis būdas tampa žymiai populiaresnis už automobilio perdažymą vien dėl savo plačių spalvų ir struktūrų galimybių. Dar vienas didelis privalumas yra tas, kad plėvelę panorėjus galima nuimti ir automobilis vėl bus toks , koks ir buvo iki apklijavimo. Prie viso šito plėvelė dar ir apsaugo automobilio dažus nuo įbrėžimų ir akmenukų.

Taip pat puiki plėvelės alternatyva yra Plasti Dip arba Raptor danga.  Plasti-Dipas yra plėvelės analogas, tik gumos pagrindu, danga yra užpurškiama ir standinama, puikiai pasidengia visos tiek automobilių, tiek motociklų dalys, danga yra storesnė, taigi ir atsparesnė įbrėžimams, geriau apsaugo gamyklinius dažus nuo įbrėžimų bei rūdžių, be to, smulkius pabraižymus galima labai nesunkiai susitvarkyti įsigijus tos pačios spalvos mini flakonėlį, nereikia perdaryti viso automobilio. Na o Raptor danga yra amžina, tad perdažymas vyksta tik vieną kartą, ši danga yra mėgiama medžiotojų ir po miškus važinėjančių visureigių vairuotojų. Raptor atspari smugiams, įlenkimams, bet kokiems įbrėžimams, atlieka tikro šarvo funkciją. Paradoksas, tačiau šios dangos, nors ir geresnė alternatyva plėvelei, kainuoja pigiau, o pliusų sąrašas tikrai ilgesnis. - Edgaras, auto-help.lt vadovas

Remiamas turinys

comment Skaitytojų komentarai (0)

Rekomenduojamas video turinys


Taip pat skaitykite