Angle down Atgal

12 priežasčių, kodėl naktį miegate blogai

Žmogus, kuris nemiega gerai, ryte atsibunda pavargęs. Tai leidžia žmogui greitai priaugti svorio be jokios priežasties. Sužinokite, kodėl naktį miegate blogai.

12. Oro temperatūra per didelė

Laikoma, kad optimali žmogaus miego temperatūra yra 15–23 ° C.

Sprendimas: apsiklokite antklode ir miegokite visą naktį.

11. Sportas

Nederėtų užmigti po treniruotės, nes visos kūno nervų ląstelės yra atsinaujinusios.

Sprendimas: Jūs sportuoti bent 3 valandas prieš eidami miegoti.

10. Laiko valdymas

Reikia laiko atsipalaiduoti. Tuo pačiu metu turite eiti miegoti ir keltis ir savaitgaliais ir darbo dienomis.

Sprendimas: įpraskite eiti miegoti kiekvieną vakarą 10 valandą.

9. Apšvietimas

Net mažiausia elektros prietaiso lemputė gali jus trikdyti. Kuo tamsesnis kambarys, tuo patogiau miegoti.

Sprendimas: išjunkite visus šviesos šaltinius arba užsidėkite kaukę.

8. Triukšmas

Daugybė triukšmų, pavyzdžiui, automobiliai lauke ir garsūs kaimynai sumažina patogų miego laiką.

Sprendimas: naudokite ausų kištukus arba pasinaudokite kitų garsų, tokių kaip „baltasis triukšmas“ ar bet koks natūralus triukšmas pagalba.

7. Darykite ką nors kitą, išskyrus miegą lovoje

Dauguma žmonių negali gerai išsimiegoti, nes lovoje dar naudojasi telefonu, atlieka savo darbus ir pan.

Sprendimas: eidami miegoti, pamirškite stresą ir darbą, o prietaisus padėkite į šalį.

6. Kofeinas

Mes labai gerai žinome, kad kofeinas blogai veikia miegą. Tačiau kofeino yra ne tik kavoje, bet ir nedideliais kiekiais tokiuose dalykuose kaip arbata ir šokoladas.

Sprendimas: Venkite maisto su kofeinu vakare.

5. Negalite užmigti

Daugelis žmonių atsigulę į lovą negali užmigti, nes galvoje sukasi daug minčių.

Sprendimas: Jei negalite užmigti per 20 minučių nuo miego, atsikelkite ir paskaitykite knygą. Bet knygą turi būti popierinė.

4. Alkoholis

Alkoholis priverčia žmogų lengvai užmigti, tačiau miego metu aktyvus organizmo valymo procesas leidžia atsibusti be gero poilsio.

Sprendimas: nutraukite alkoholio vartojimą 2 valandas prieš miegą. Gerkite saikingai, kad atsipalaiduotumėte.

3. Per daug galvojate

Jums nereikia visą dieną žadinti smegenų galvojant prieš miegą.

Sprendimas: Pamirškite viską ir paleiskite mintis. Nukreipkite dėmesį skaičiuodami avis ir sakydami šalių, kurios prasideda ta pačia raide, pavadinimus.

2. Įpročiai

Reguliarių užsiėmimų praleidimas vakare yra dar viena priežastis, dėl kurios neužmiegate.

Sprendimas: įdėkite save į tam tikrą algoritmą. Pavyzdžiui, nueidami į šiltą dušą ar klausydamiesi muzikos.Venkite vonios per karštu vandeniu. Tai pagreitins organizmo metabolizmą ir apsunkins užmigimą.

1. Miego padėtis

Net jei esate vienas ar miegate su žmogumi, jei nerandate tinkamos padėties atsigulti, jūsų kūnas labiau pavargs.

Sprendimas: užimkite sau patogiausią padėtį ir nejudėkite, kol užmigsite.

https://www.zinoti.lt

comment Skaitytojų komentarai (0)

Taip pat skaitykite